Mano mėgstamas darbas – vestuvių fotografas

Per pastarąjį mėnesį turėjau nemažai laiko apsvarstyti, kodėl tapau tuo, kuo esu. Prisistatysiu. Aš – vestuvių fotografas. Mano svajonė vestuvių fotografavimą pasirinkti pagrindiniu pragyvenimo šaltiniu išsipildė prieš keletą metų. Prieš tai tai buvo tik hobis. Visada buvau verslus žmogus, mylėjau žmones ir man patikdavo priimti daug iššūkių vienu metu, todėl vestuvių fotografo profesija puikiai tiko mano asmenybei. Dabar kiekvieną dieną man tenka dirbti su žmonėmis ir aš jaučiu malonumą padėdamas kitiems įamžinti savo svarbiausias gyvenimo akimirkas. Todėl pasidalinsiu su Jumis pamokomis, kaip dirbu, kad nuolat būčiau tarp geriausiųjų.


Mano manymu, vestuvių fotografas – labai sudėtinga specialybė. Galėčiau pasakyti, tai yra ir menas ir mokslas. Asmenybės išraiška ir naujosios technologijos. Pagrindiniai mano darbo principai remiasi dviem teiginiais – domėkis savo klientu ir išmanyk technologiją.

Visada siekiu sėkmingo bendradarbiavimo su savo klientais. Išmokau niekada nepriekaištauti, nesmerkti ir nesipiktinti, o sąžiningai dėti visas pastangas kad įžvelgčiau ir įvertinčiau gerasias žmogaus savybes ir jas perteikčiau fotografijose. Prieš pradėdamas vestuvių fotosesiją, stengiuosi kaip įmanoma daugiau pabendrauti su jaunavedžiais, įsijausti į jų situaciją, pamatyti ir sužinoti, kokie yra jų troškimai. Darydamas tai, kas žmogui yra įdomiausia, visada sulaukiu geriausio įvertinimo ir ateities rekomendacijų. Ypatingai stengiuosi padaryti viską, kad jaunavedžiai jaustųsi svarbūs – tai jų šventė ir svarbios akimirkos bei prisiminimai.

Manau, kad geras vestuvių fotografas privalo savo siūlomų paslaugų pakete turėti šūsnį idėjų ir patarimų, kaip padaryti tobulą vestuvių šventės fotosesiją, tačiau jas perteikti ne įsakymo, o klausimo forma. Leidžiu žmonėms išsikalbėti ir leidžiu klientams manyti, kad sumanymas yra jų. Taip viso proceso metu sukuriu ypatingą nuotaiką, kuri atsispindi vestuvių fotografijose.

Išmokti fotografavimo technologijos pagrindų galima labai greitai, tačiau ne iš karto išmokstama padaryti meniškas fotografijas. Taip pat, suvokimas, kad gavosi kažkas gero, ateina tik paspaudus mygtuką arba 100-ąjį kartą peržiūrint tas pačias fotografijas, todėl geriausių nuotraukų atrinkimas ir redagavimas, pateikimas klientams yra kita svarbi darbo dalis.

Komentarai