Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Facebook puslapio informacija

Susikūrėte Facebook puslapį savo įmonei? Puiku! Kam jis Jums reikalingas? Pažįstami liepė ir dar apie tai keletą straipsnių perskaitėte? Džiugu, kad pasitikite savo pažįstamų ir draugų skoniu ir domitės interneto rinkodaros būdais. Reiškia ir šis straipsnis Jums patiks :)...

Kodėl Jūsų puslapis paskutinį kartą atnaujintas prieš 2 mėnesius? Kodėl jį stebi tik 100 žmonių?

Jūs tikriausiai pamiršote pildyti savo Facebook puslapį, nes nežinote kas ten turi būti publikuojama...


Girdime posakį: jei negali rūpintis, neužsiveisk naminių gyvūnų... Panašiai ir su Facebook puslapiu – kam jis Jums reikalingas, jei neskiriate laiko ir dėmesio?.. Pala, laiko Jūs turite, tik neturite ką ten dėti? Va čia tai problema!

Pasirodo, daugybė įmonių, susikūrusių Facebook puslapius net nepagalvoja, ką ten dės, kas kiek laiko tai darys. Tada išeina panašiai, kaip ir su neatnaujinamomis įmonės naujienomis. Tiesiog nesugalvoja temų ir viskas. Padėsim ir su Facebooku.

Informacija, kurią galite dėti į savo Facebook puslapį:
  1. Nuorodos į Jūsų interneto puslapį; 
  2. Nuorodos į spaudos straipsnius, kur minimas Jūsų įmonės vardas; 
  3. Jei turite atsiliepimų skiltį, įdėkite naujausią atsiliepimą; 
  4. Video apie jūsų verslą (gali būti ir rusų ar anglų kalba); 
  5. Užsienietiški straipsniai apie jūsų verslą; 
  6. Jei jūsų darbe yra tam tikra terminologija, trumpai galite paaiškinti, ką tai reiškia, pateikti nuorodą į Wikipedijos straipsnį; 
  7. Trumpas patarimas savo klientams; 
  8. Priminimas, kad jums galima skambinti tokiu telefonu ir rašyti el. paštu. Jei turite Skype, jį irgi pareklamuokite; 
  9. Anekdotas apie jūsų verslo atstovus (visi tokių turi); 
  10. Mokslininko, kuris yra daugiausiai nuveikęs jūsų verslo labui pristatymas; 
  11. Nuotraukos iš jūsų biuro, taip pat nuotraukos per biuro langą, su darbuotojais; 
  12. Pasveikinimas su penktadieniu (neoriginalu, bet veikia); 
  13. Klausimas sekėjams (apie verslą, jūsų puslapį ir t.t.); 
  14. Mįslė, susijusi su jūsų verslu (galite paimti kažką iš proto mūšių); 
  15. Pranešimas apie naujus partnerius, jei jie yra labai svarbūs, o tuo labiau žinomi; 
  16. Protingi posakiai ir aforizmai; 
  17. Demotyvacijos, susijusios su jūsų verslu (gali būti ir užsienietiškos); 
  18. Karikatūros susijusios su jūsų verslu; 
  19. Vieša prezentacija (pasinaudokite Slideshare paslauga ją padaryti viešą); 
  20. Direktoriaus nuotrauka. 
Vardinti būtų galima ir daugiau, bet šios idėjos tinka visoms įmonėms, nesvarbu, kokia veikla šios užsiima. Žinant specifiką ir potencialių klientų aprašymą (amžius, lytis, pajamos), galima laisvai sugalvoti dar 20 įvairios Facebooke skelbiamos informacijos rūšių. Jei publikuosite jas kas 2-3 dienos, jų pakaks pusmečiui. Puslapis bus nuolatos atnaujinamas, dėl to vieną tikslą jau būsite pasiekę.

Koks antras tikslas? Pritraukti kuo daugiau žmonių į savo puslapį. Padaryti tai galima gana nesunkiai. Kai išpublikuojamas geresnis įrašas, nusiųskite masinį laišką visiems kolegoms su prašymu pasidalinti šiuo įrašu ant savo sienos. Kitą dieną priminkite tiems, kas to nepadarė. Net jei Facebooku nelabai naudojasi, bet vis tiek yra nemažai šansų, kad įrašą pamatys jų keletas draugų. Darbuotojams tai nieko nekainuoja – vis tiek jie slapčia sėdi Facebooke ir darbo metu. Yra ir daugiau būdų, tačiau iš puslapio jokios naudos, jei sekėjų yra mažai, o tie patys darbuotojai.

Nauda? Didinate žinomumą apie save, kartais įkeltos nuorodos į jūsų puslapį naudingos SEO prasme, jei turite daug sekėjų, ateina papildomi lankytojai ir grįžta senieji. Tai dar vienas naujienų kanalas, nes kai kurių naujienų į puslapį kelti tikrai neapsimoka, tuo tarpu FB tam labai tinka.

Atminkite, kad galima nustatyti publikavimo laiką, tad mėnesio pradžioje galite pasiruošti atnaujinimus visam mėnesiui ir daugiau į priekį.

Populiarūs straipsniai

Jūrinė žvejyba Norvegijos fiorduose

Žvejyba Norvegijos fiorduose yra fantastiškas patyrimas. Norvegija turi daugiau nei 20 000 kilometrų pakrantės, tad gan nemažai „derlingos“ vietos jūrinei žvejybai. Čia nereikės daug įmantrių žvejybos reikmenų, yra daugybė žuvų rūšių, o zvejyba yra tinkama visais metų laikais.
Jums nereikės žvejybos licencijos žvejojant fiorduose, todėl bus lengviau planuojant ir pareikalaus mažiau išlaidų, nei kiti žvejybos būdai Norvegijoje. Ar jau minėjau, kad Norvegijos fiordai yra nepaprastai gražūs? Tai sukurs įspūdingą žvejybos aplinką.
Kaip jau minėjau, fiorduose nereikia licencijos, tačiau atsiminkite, kad aplink krantus, kur upės įteka į fiordus, galite atsidurti vietoje, kur licencija yra reikalinga. Tai gali būti traktuojama, kaip žvejyba upėje.
Žvejyba nuo kranto ar molo
Viena iš geriausių jaukų žvejybai nuo molo ar kranto yra norvegiškas jaukas vadinamas Stingsild. Jos yra daromos įvairių svorių ir spalvų. Šie jaukai imituoja silkes ir yra labai efektyvūs žvejojant įvairių rūšių menkes. Jeig…

Kada automobilių nuoma – geriausias sprendimas?

Daugelis sutiktų, kad transporto priemonės išlaikymas reikalauja nemažai išlaidų ar net streso. Įvairūs gedimai, detalių keitimas, draudimas, priežiūra, kad automobilio išvaizda išliktų tokia pat kaip tądien, kai jį įsigijote, ir panašūs dalykai atima tikrai daug laiko bei pastangų. Na, o jei nepagalvoję įsigijote jau naudotą automobilį iš ne itin patikimų pardavėjų, galite susidurti su nebepataisomomis problemomis, kurios dažnai kelia didelį pavojų vairuojant. Automobilių nuoma – plačiai paplitusi paslauga, keičianti nusistovėjusį požiūrį į transporto priemonių naudojimą bei leidžianti išvengti visų išvardintų problemų, su kuriomis susiduria nuosavus automobilius turintys žmonės. Kokiais atvejais automobilių nuoma išties naudinga?

Jei automobiliu važinėjate retai
Yra žmonių, kuriems automobilis reikalingas labai retai. Pavyzdžiui, gyvenantiems strategiškai patogiose vietose, iš kurių darbas, prekybos centrai ir visi „karštieji“ taškai – pasiekiami ranka. Arba tiems, kuriems automobi…

Kam reikalinga erotinė fotosesija?

Jeigu norite atskleisti savo moterišką grožį, pademonstruoti aistrą ir savo natūralų gebėjimą vilioti, tuomet erotinė (dar kitaip vadinama buduaro) fotosesija taps puikiu pasirinkimu. Nors erotinė fotosesija įprastai asocijuojasi su nuogumu, tai tikrai nėra pats svarbiausias dalykas – labai dažnai moteris netgi visiškai nenusirengia, o tik pademonstruoja nuogą petį ar apsirengia labiau peršviečiamą drabužėlį – turbūt daugelis žino, kad labiausiai vilioja paslaptis, o ne nuogut nuogutėlis kūnas, taigi, tas pats galioja ir šiuo atveju.
Erotines fotosesijas dažniausiai renkasi jaunos merginos, norinčios įamžinti savo nuostabų kūno grožį. Tai itin populiari paslauga, skirta jaunosioms – norėdamos vestuvių ryte nustebinti savo vyrą gražiomis, šiek tiek vulgarokomis arba švelniai erotiškomis nuotraukomis, jos paslapčia atlieka buduaro fotosesiją dar gerokai prieš vestuves.
Erotinės nuotraukos dažniausiai skatina fantaziją, tačiau jos gali būti ir labai jausmingos, švelnios, pašėlusios. Iš …