Facebook puslapio informacija

Susikūrėte Facebook puslapį savo įmonei? Puiku! Kam jis Jums reikalingas? Pažįstami liepė ir dar apie tai keletą straipsnių perskaitėte? Džiugu, kad pasitikite savo pažįstamų ir draugų skoniu ir domitės interneto rinkodaros būdais. Reiškia ir šis straipsnis Jums patiks :)...

Kodėl Jūsų puslapis paskutinį kartą atnaujintas prieš 2 mėnesius? Kodėl jį stebi tik 100 žmonių?

Jūs tikriausiai pamiršote pildyti savo Facebook puslapį, nes nežinote kas ten turi būti publikuojama...


Girdime posakį: jei negali rūpintis, neužsiveisk naminių gyvūnų... Panašiai ir su Facebook puslapiu – kam jis Jums reikalingas, jei neskiriate laiko ir dėmesio?.. Pala, laiko Jūs turite, tik neturite ką ten dėti? Va čia tai problema!

Pasirodo, daugybė įmonių, susikūrusių Facebook puslapius net nepagalvoja, ką ten dės, kas kiek laiko tai darys. Tada išeina panašiai, kaip ir su neatnaujinamomis įmonės naujienomis. Tiesiog nesugalvoja temų ir viskas. Padėsim ir su Facebooku.

Informacija, kurią galite dėti į savo Facebook puslapį:
  1. Nuorodos į Jūsų interneto puslapį; 
  2. Nuorodos į spaudos straipsnius, kur minimas Jūsų įmonės vardas; 
  3. Jei turite atsiliepimų skiltį, įdėkite naujausią atsiliepimą; 
  4. Video apie jūsų verslą (gali būti ir rusų ar anglų kalba); 
  5. Užsienietiški straipsniai apie jūsų verslą; 
  6. Jei jūsų darbe yra tam tikra terminologija, trumpai galite paaiškinti, ką tai reiškia, pateikti nuorodą į Wikipedijos straipsnį; 
  7. Trumpas patarimas savo klientams; 
  8. Priminimas, kad jums galima skambinti tokiu telefonu ir rašyti el. paštu. Jei turite Skype, jį irgi pareklamuokite; 
  9. Anekdotas apie jūsų verslo atstovus (visi tokių turi); 
  10. Mokslininko, kuris yra daugiausiai nuveikęs jūsų verslo labui pristatymas; 
  11. Nuotraukos iš jūsų biuro, taip pat nuotraukos per biuro langą, su darbuotojais; 
  12. Pasveikinimas su penktadieniu (neoriginalu, bet veikia); 
  13. Klausimas sekėjams (apie verslą, jūsų puslapį ir t.t.); 
  14. Mįslė, susijusi su jūsų verslu (galite paimti kažką iš proto mūšių); 
  15. Pranešimas apie naujus partnerius, jei jie yra labai svarbūs, o tuo labiau žinomi; 
  16. Protingi posakiai ir aforizmai; 
  17. Demotyvacijos, susijusios su jūsų verslu (gali būti ir užsienietiškos); 
  18. Karikatūros susijusios su jūsų verslu; 
  19. Vieša prezentacija (pasinaudokite Slideshare paslauga ją padaryti viešą); 
  20. Direktoriaus nuotrauka. 
Vardinti būtų galima ir daugiau, bet šios idėjos tinka visoms įmonėms, nesvarbu, kokia veikla šios užsiima. Žinant specifiką ir potencialių klientų aprašymą (amžius, lytis, pajamos), galima laisvai sugalvoti dar 20 įvairios Facebooke skelbiamos informacijos rūšių. Jei publikuosite jas kas 2-3 dienos, jų pakaks pusmečiui. Puslapis bus nuolatos atnaujinamas, dėl to vieną tikslą jau būsite pasiekę.

Koks antras tikslas? Pritraukti kuo daugiau žmonių į savo puslapį. Padaryti tai galima gana nesunkiai. Kai išpublikuojamas geresnis įrašas, nusiųskite masinį laišką visiems kolegoms su prašymu pasidalinti šiuo įrašu ant savo sienos. Kitą dieną priminkite tiems, kas to nepadarė. Net jei Facebooku nelabai naudojasi, bet vis tiek yra nemažai šansų, kad įrašą pamatys jų keletas draugų. Darbuotojams tai nieko nekainuoja – vis tiek jie slapčia sėdi Facebooke ir darbo metu. Yra ir daugiau būdų, tačiau iš puslapio jokios naudos, jei sekėjų yra mažai, o tie patys darbuotojai.

Nauda? Didinate žinomumą apie save, kartais įkeltos nuorodos į jūsų puslapį naudingos SEO prasme, jei turite daug sekėjų, ateina papildomi lankytojai ir grįžta senieji. Tai dar vienas naujienų kanalas, nes kai kurių naujienų į puslapį kelti tikrai neapsimoka, tuo tarpu FB tam labai tinka.

Atminkite, kad galima nustatyti publikavimo laiką, tad mėnesio pradžioje galite pasiruošti atnaujinimus visam mėnesiui ir daugiau į priekį.

Komentarai