Koks yra sėkmingas vadovas/verslininkas?

UAB steigimas
Kol vieni mano, kad tapti verslininku įmanoma, kiti teigia, kad tai įgimtos savybės, kuriomis gali pasidžiaugti tam tikras žmonių skaičius. Žinoma, labai mažas, kadangi išties verslininkų žemėje nėra daug. Didžioji dalis žmonių – tie, kurie paklūsta įsakymams ir daro tai, kas jiems labiausiai tinka.

Kad ir kaip ten bebūtų, galima akcentuoti, kad tam tikri bruožai išties yra būdinti verslu užimantiems asmenims. Ne visi jų yra įgimti. Kai kurie – įgyti. Pateikiame sąrašą. Jeigu sau galite pritaikyti daug punktų – ateityje, jeigu tik norėsite, galite būti sėkmingas verslininkas.

1. Asmeninės naudos pamiršimas. Nors daugelis žmonių galvoja, kad verslininkai yra labai gobšūs, tačiau išties dažniausiai jų verslo pradžia būna susijusi ne su pinigais, tačiau noru skleisti tam tikrą žinią, užsiimti tam tikra veikla.

2. Išėjimas už normos ribų. Daugelis verslininkų pradžioje buvo laikomi kvailais, asmenimis kuriems nepasiseks. Ilgainiui kito žmonių požiūris į tam tikrą paslaugą ir ji tapo reikalinga. Natūralu, kad siekiant ką nors pakeisti – reikia nebijoti elgtis kitaip, nei visi.

3. Motyvacijos gebėjimas. Dažniausiai verslininkai būna lyderiai, kurie moka įkvėpti kitus. Žinoma, turima ir kitokių pavyzdžių, tačiau kalbant apie daugumą – tai charizmatiškos asmenybės.

4. Universalumas. Verslu užsiimantys žmonės dažniausiai labai universalūs, kadangi tą patį dalyką skirtingiems žmonėms jie geba pateikti taip, kaip klausytojui labiausiai patinka. Gebėjimas prisitaikyti – labai patogus bruožas versle.

5. Pasiryžimas naujovėms. Versle taip jau yra, kad ne viskas sekasi tolygiai ir taip, kaip galima norėti. Tai reiškia, kad asmuo turi pamiršti rutiną. Kiekvieną dieną jo gali laukti nauji iššūkiai ir galimybės. Pavyzdys Lietuvoje 2013 m. atsirado nauja verslo forma – mažoji bendrija ir ne vienas verslininkas, vietoj UAB steigimo, rinkosi būtent šią verslo formą.

6. Stipri psichologija. Būtina būti stipriai asmenybei jeigu norite, kad verslas jūsų nesužlugdytų. Tiesiog kitu atveju asmuo dėl nesėkmių gali palūžti.

7. Darbas kiaurą parą. Iš šalies gali pasirodyti, kad verslininkai niekada nedirba. Priešingai, jie dirba kur kas daugiau nei 40 valandų per savaitę. Žinoma, asmuo nebūtinai turi būti darboholikas. Paprasčiausiai, jis turi būti kupinas jėgų ir noro siekti naujovių.

8. Drąsa. Turbūt ne vienas žmogus svajoja apie tai, kaip galėtų užsiimti nuosavu verslu. Išties, daugelis net turi labai geras idėjas, tačiau paprasčiausiai bijo žengti lemtingą žingsnį, kuris gali garantuoti sėkmę. Verslininkai kiekvieną dieną susiduria su iššūkiais.

9. Nuoširdumas. Daugelis žmonių nuosavą verslą pradėjo tuomet, kai norėjo padėti kitiems. Paprasčiausiai siekė, kad ir jie galėtų džiaugtis ta idėja, kurią puoselėja naujasis verslininkas. Nuoširdumas ir siekis padėti kitiems – būtinas ir reikalingas.

10. Meilė sau. Kad ir kaip neįprastai skambėtų, dažniausiai verslininkai tikrai save myli. Gali pasirodyti, kad ir stengiasi todėl, kad gebėtų suteikti sau geresnes gyvenimo sąlygas. Tiesa, psichologai tvirtina, kad dažniausiai meilė sau atsiranda ilgainiui puoselėjant verslą, kadangi žmogus pamato, kad jam sekasi, o tai skatina jo pasitikėjimą savimi pačiu.

Jeigu manote, kad laikas įgyvendinti savo idėjas, kadangi pagal sąrašą esate puikiai tam pasirengęs ir turite visas savybes, kurios gali užtikrinti sėkmę – rekomenduojame perskaityti kelias knygas, kurios naudingos pradedančiajam verslininkui.

- David Ogilvy “Ogilvy on Advertising”

- Claude Hopkins “My Life in Advertising”

- Dan Kennedy “The Ultimate Sales Letter: Attract New Customers. Boost your Sales”

- Joseph Sugarman “The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful” Advertising and Marketing Copy from One of America’s Top Copywriters”

- Tony Hsieh “Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose”


Komentarai

  1. atrodo straipsnis visiškai mano mintimis parašytas. visiškai sutinku... o daugiau galima pridėti tai, kad yra žingeidus ir smalsus visur kur, kuris stengiasi sužinoti kuo daugiau tiek apie įmonės vystymą, tiek apie klientus

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą