Pristatau virtualųjį turą – naujausią interneto reklamos būdą, kuris jau dabar stebina verslininkus ir jų klientus savo funkcionalumu ir įtaigumu.
Virtualus turas atsirado iš 360 laipsnių panoraminių nuotraukų. Atėjo toks metas, kai reikėjo kelias 360 panoramas sujungti į vieną. Taip ir gimė virtualus turas. Viskas atrodo gana paprastai. Nufotografuojamos specialia įranga kelios patalpos, tada specialiomis rodyklėmis pereinama iš vienos nuotraukos į kitą. Jei nuotraukoje pavaizduotos atviros durys į kitą patalpą, galima užeiti į tos patalpos vidų ir ten apsižiūrėti. Tai itin patinka įvairių grožio ir SPA procedūrų salonams. Žmogus nori iš anksto žinoti, kur jis pateks, kaip viskas atrodys, todėl toks virtualus turas yra labai naudingas ne tik reklamine, bet ir pažintine prasme.
Virtualūs turai Lietuvoje kuriami jau keleri metai, todėl atsirado keleto kokybiškų paslaugų teikėjų ratas. Tai reiškia, kad yra padori konkurencija ir kainos nesikandžioja. Virtualus turas kainuoja 900-1500 litų priklausomai nuo patalpų skaičiaus. Aišku, didžiulis muziejus kainuoja daugiau, tačiau restoranui ar kavinei nedidelio virtualaus turo iš 3-5 panoraminių nuotraukų visiškai pakanka.
Kuo dar virtualūs turai išsiskiria iš kitų reklamos formų? Tuo, kad viską galima patalpinti į juos. Taip, į tas 360 laipsnių nuotraukas galima įkomponuoti garsą, nuotraukų galerijas, Youtube video klipus, tekstinę informaciją, nuorodas į kitus puslapius ar socialinius tinklus. Taip virtualus turas pamažu virsta kita reklamos forma – interaktyvia 3D svetaine. Joje galima įterpti net elektroninę parduotuvę, jau nekalbant apie paprastą tekstinį puslapį su keliomis iliustracijomis.
Ši reklamos forma tinka ne visiems. Tai kavinių, restoranų, viešbučių, SPA, kaimo turizmo sodybų ir kitų įspūdingų erdvių turinčių įmonių pamėgtas reklamos būdas. Įspūdinga erdvė gali būti ir biuras, tačiau tada reikia sugalvoti papildomus būdus, kaip pristatyti kiekvieną biure esantį darbuotoją ir įmonės paslaugas. Tai įmanoma, nors atrodo ne taip įspūdingai, kaip vaikščiojimas po kokią kaimo turizmo sodybą. Viešosioms erdvėms tai taip pat tinka, nes turistai gali dar savo šalyse pamatyti, kaip atrodo viena ar kita vieta.
Virtualus turas – šauni reklamos forma, kurią turėtų išbandyti visos save inovatyviomis titulavusios įmonės.
Virtualus turas atsirado iš 360 laipsnių panoraminių nuotraukų. Atėjo toks metas, kai reikėjo kelias 360 panoramas sujungti į vieną. Taip ir gimė virtualus turas. Viskas atrodo gana paprastai. Nufotografuojamos specialia įranga kelios patalpos, tada specialiomis rodyklėmis pereinama iš vienos nuotraukos į kitą. Jei nuotraukoje pavaizduotos atviros durys į kitą patalpą, galima užeiti į tos patalpos vidų ir ten apsižiūrėti. Tai itin patinka įvairių grožio ir SPA procedūrų salonams. Žmogus nori iš anksto žinoti, kur jis pateks, kaip viskas atrodys, todėl toks virtualus turas yra labai naudingas ne tik reklamine, bet ir pažintine prasme.
Virtualūs turai Lietuvoje kuriami jau keleri metai, todėl atsirado keleto kokybiškų paslaugų teikėjų ratas. Tai reiškia, kad yra padori konkurencija ir kainos nesikandžioja. Virtualus turas kainuoja 900-1500 litų priklausomai nuo patalpų skaičiaus. Aišku, didžiulis muziejus kainuoja daugiau, tačiau restoranui ar kavinei nedidelio virtualaus turo iš 3-5 panoraminių nuotraukų visiškai pakanka.
Kuo dar virtualūs turai išsiskiria iš kitų reklamos formų? Tuo, kad viską galima patalpinti į juos. Taip, į tas 360 laipsnių nuotraukas galima įkomponuoti garsą, nuotraukų galerijas, Youtube video klipus, tekstinę informaciją, nuorodas į kitus puslapius ar socialinius tinklus. Taip virtualus turas pamažu virsta kita reklamos forma – interaktyvia 3D svetaine. Joje galima įterpti net elektroninę parduotuvę, jau nekalbant apie paprastą tekstinį puslapį su keliomis iliustracijomis.
Ši reklamos forma tinka ne visiems. Tai kavinių, restoranų, viešbučių, SPA, kaimo turizmo sodybų ir kitų įspūdingų erdvių turinčių įmonių pamėgtas reklamos būdas. Įspūdinga erdvė gali būti ir biuras, tačiau tada reikia sugalvoti papildomus būdus, kaip pristatyti kiekvieną biure esantį darbuotoją ir įmonės paslaugas. Tai įmanoma, nors atrodo ne taip įspūdingai, kaip vaikščiojimas po kokią kaimo turizmo sodybą. Viešosioms erdvėms tai taip pat tinka, nes turistai gali dar savo šalyse pamatyti, kaip atrodo viena ar kita vieta.
Virtualus turas – šauni reklamos forma, kurią turėtų išbandyti visos save inovatyviomis titulavusios įmonės.
Komentarai
Rašyti komentarą